Że masz -20% z kodem z grafiki w tym poście, to chyba już wiesz :) Mam jeszcze jedną niespodziankę. Otóż, ogłaszam konkurs na, w którym można wygrać DARMOWY bilet na konferencję https://4developers.org.pl
Zasady
- Konkurs trwa do 20 marca 2019 r. do godziny 23:59
- Jedyna słuszna forma odpowiedzi, to komentarz pod tym postem :)
- Komisja złożona ze mnie wyłoni zwycięzcę i poinformuje o tym w update w tym poście
- Decyzja komisji jest ostateczna, niepodważalna i zostanie uzasadniona :)
- Po odbiór kodu uprawniającego do 100% zwycięzca zgłasza się poprzez formularz kontaktowy w menu Michał na tym blogu
- Nagroda nieodebrana w ciagu 48h przechodzi na kolejnego, arbitralnie wyłonionego - uczestnika bądź uczestniczkę konkursu
A pytanie brzmi...
Przyjrzyj się rysunkowi.
Na czym konkretnie polega błąd analityczki w stosunku do klienta?
Uważny czytelnik bloga www.michalbartyzel.pl oraz mojej książki Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce? nie będzie miał najmniejszej trudności w odpowiedzi na ww. pytanie.
[Update: 21/03/19] Rozstrzygnięcie konkursu
Komisja subiektywnie orzeka, że wygrał...."Łukasz Skóra"!!! Brawo. Zapraszam do kontaktu, bo odbiór kodu.
Moja interpretacja jest następująca: analityczka zadaje klientowi pytania o uporządkowany flow, który można następnie zinformatyzować. Klient tego najczęściej nie wie. Jedyne, co jest wstanie podać to zestaw przykładów i reguł w postaci IF...THEN. Uporządkowanie tychże jest rolą analityka, nie klienta.