Łatwo wpaść w pułapkę odhaczania zadań, które nie zawsze przybliżają do prawdziwego celu biznesowego. W artykule pokazuję, jak przejść od skupienia na output (tym, co wytwarzamy) do outcome (tym, za co naprawdę płacą klienci).
Myślałeś, że zatrudniasz partnera technologicznego, który poprowadzi Twój projekt jak po sznurku. Tymczasem dostajesz ekipę juniorów, którą trzeba prowadzić za rękę. Dlaczego tak się dzieje? Bo na etapie sprzedaży kupiłeś Pięknego Lola, a dostałeś podwykon :)
Partner dla biznesu, czy dostawca - kim jesteś? Jeśli nie masz pewności, przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak budować trwałe relacje z Biznesem.
Dlaczego Biznes unika robienia testów UAT? jak poprawnie je definiować i jak odróżnić je od testów UI? Jak poprawić współpracę z Biznesem?
Odkryj sekretne techniki nadawania priorytetów w IT. Poznaj niekonwencjonalne metody i ich wpływ na relacje z klientami. Nikt o tym nie mówi!
Zastanawiasz się, jakie pytania zadać klientom na początku współpracy, aby zbudować trwałe i owocne relacje? W tym artykule odkryjesz kluczowe pytania, które pomogą Ci lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dostosować ofertę do ich oczekiwań i skutecznie rozpocząć współpracę.
Chcesz lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i przewidywać ich oczekiwania? Odkryj sprawdzone metody czytania między wierszami, które pomogą Ci dostosować ofertę do ukrytych pragnień klientów i zbudować trwałe relacje biznesowe.
Zastanawiasz się, czy realizujesz faktyczne potrzeby klienta, czy może narzucasz własne rozwiązania? W tym artykule analizuję, jak prawidłowo identyfikować oczekiwania klientów i skutecznie na nie odpowiadać, aby osiągnąć zakładane cele biznesowe.
Czy słyszałeś kiedyś o bulgulatorze? :) W tej fascynującej opowieści dowiesz się, jak abstrakcyjne pojęcia i niezrozumiałe terminy mogą wpływać na komunikację w zespole oraz relacje z klientami, a także jak unikać nieporozumień w codziennej pracy.